Вівторок, 2024-03-19, 12:53Вітаю Вас Гість | RSS
Рокитнянська ЗОШ І-ІІ ступенів №4
Вітаємо на сайті Рокитнянської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів №4 Рокитнянської РДА Київської області
КОІПОПК Відділ освіти Рокитнянський методкабінет ЗНО Інститут інноваційних технологій Педагогічна преса Освітній портал Шкільний світ

Житньогірська ЗОШ

Запрудянське НВО

Насташська ЗОШ

Ольшаницька ЗОШ

Острівський НВК

Синявська ЗОШ

Телешівське НВО

Рокитнянський районний ліцей

Рокитнянська ЗОШ №1

Рокитнянська ЗОШ №2

Рокитнянська ЗОШ №3

Рокитнянська ЗОШ №5
Опитування
Хто відвідав наш сайт?
Всього відповідей: 273

Виховна робота


     Виховна діяльність Рокитнянської ЗОШ І-ІІ ступенів №4 спрямована на реалізацію Законів України «Про освіту», «Про загальну середню освіту», Концепцію національного виховання дітей та молоді, Державної національної програми «Освіта. Україна ХХІ століття», Концепції національного виховання молоді. Педагогічний колектив працює над виховною проблемою: «Формування життєвих компетентностей учнів через створення педагогічних і психологічних умов для їх активного духовного, інтелектуального та фізичного розвитку».

    Згідно з річним плануванням виховна робота у Рокитнянській ЗОШ І–ІІ ступенів №4 здійснюється за наступними напрямками:

     - робота з соціального захисту учнів; 
     - морально-правове виховання;
     - робота з профілактики правопорушень, злочинів,
                                                                                   бродяжництва серед неповнолітніх; 
     - робота з охорони життя і здоров’я учнів; 
     - громадянське виховання;
     - родинно-сімейне виховання, 
     - трудове навчання та профорієнтація; 
     - художньо-естетичне виховання; 
     - екологічне виховання; 
     - формування здорового способу життя; 
     - учнівське самоврядування. 
 
Робота із соціальної адаптації учнів в навчальному закладі ведеться планово й має свої закономірності. Кожен навчальний рік починається з вивчення учнями на класних годинах Статуту школи і правил внутрішнього розпорядку. Питання виконання учнями правил знаходиться на постійному контролі класних керівників, на рівні шкільного учнівського самоврядування та адміністрації школи.
Взаємодія з учнями здійснюється на основі особистісно-орієнтованого підходу, що сприяє глибокому вивченню індивідуальних особливостей і якостей дитини. Узагальнена інформація про учнів зводиться в соціальні паспорти класів.
В закладі розроблено положення про шкільний конкурс «Кращий клас».
Внутрішньошкільний контроль за якістю виховної роботи проводиться згідно з планом роботи школи. Перевіряються наступні питання: планування класних керівників, виховні та класні години, інформування, виховні заходи, свята, батьківські збори. Проводиться анкетування учнів, батьків. Результати аналізу перевірки повідомляють класному керівнику.
Чільне місце в системі виховної роботи займає організація роботи з батьками. Ефективно працює загальношкільний батьківський комітет та батьківські комітети класів. Загальношкільні батьківські збори проводяться два рази на рік, класні – чотири. Для ознайомлення батьків з проблемами виховання та шляхами їх вирішення організовано клуб «Батьківська просвіта». Постійно діє піклувальна рада школи, до складу якої входять представники батьківської громадськості, педагогічного та учнівського колективів. Робота з батьками поділяється на діагностичну (анкетування, тестування) та профілактичну (бесіди, збори, семінари, лекції). Заплановано чотири засідання на рік. Батьки беруть участь у рейдах перевірках, організації Дня відкритих дверей, приймають участь у святах, допомагають організовувати екскурсії, надають матеріальну допомогу для ремонту класних кімнат.
Важливого значення педагогічний колектив школи надає превентивному вихованню. Питання попередження правопорушень систематично обговорюється на класних зборах, засіданнях батьківського комітету, батьківських зборах, педагогічних радах, нарадах при директорові. З метою попередження правопорушень в школі створено систему профілактичної роботи.
Первинна профілактика полягає в здійсненні контролю за відвідуванням учнями школи (облік ведеться класними керівниками в класному журналі та журналі обліку відвідування), проводяться профілактичні рейди представниками учнівського самоврядування, контролюються випадки запізнень учнів на уроки. Заступником директора з виховної роботи, класними керівниками, практичним психологом, вчителем правознавства проводиться цикл бесід на правову тематику.
Організація профілактичної роботи в школі проводиться системно, на достатньому рівні: функціонує рада профілактики до складу якої входять заступник з ВР, психолог, педагоги, представники батьківської громадськості, учні, яка надає соціальну допомогу класним керівникам у проведенні роботи з учнями. Засідання проводяться щомісячно. Розглядаються питання попереджувальної роботи та роботи з учнями, схильними до правопорушень, розглядаються випадки порушення дисципліни в школі, сім'ї та поза школою. Проводиться профілактична робота з учнями, які стоять на внутрішкільному обліку. Учні, які стоять на внутрішкільному обліку, залучаються до роботи в гуртках, секціях за інтересами. Класні керівники й адміністрація школи багато уваги приділяють контролю за поведінкою та станом відвідування учнями навчальних занять.
    Кожен вчитель намагається досконало вивчити особливості дитини: стан здоров'я, фізичний розвиток, психічний стан, особливості характеру. Цю роботу проводить класний керівник разом з практичним психологом та медичною сестрою. В школі впроваджуються новітні технології - міжнародний проект „Майбутнє починається сьогодні” (вчитель Мітлицька Інна Василівна ), метою якого є формування в учнів здорового способу життя.
Питання соціального захисту учнів розглядалися на нарадах при директорові, педагогічних радах „Соціальний захист дітей”, „Про результати проходження медичного огляду учнями”, „Про результати обстеження умов проживання дітей соціально-незахищених категорій”, „Про оздоровлення учнів”, „Контроль за виборами в класні та шкільні органи самоврядування”, „Стан учнівського самоврядування в школі”, „Контроль роботи класних керівників по обліку відвідування учнями занять”, „Контроль за проведенням виховної роботи на канікулах”, „Контроль за відвідуванням батьківських зборів, дієвості їх тематики, роботи класних керівників з батьками”, „Співробітництво з органами опіки з проблем сиріт”. У вересні-жовтні проводяться рейди-огляди утримання, навчання та виховання учнів з різних категорій сімей. У результаті обстежень складається соціальний паспорт школи.
    Поряд із традиційними формами виховної роботи значне місце посідає шкільне учнівське самоврядування. Шкільна держава „Веселкова” об'єднує в собі такі Міністерства: освіти та науки, культури та дозвілля, охорони і порядку, охорони здоров'я та спорту. В кінці кожного тижня, у п'ятницю проходить лінійка на якій звітує черговий клас та члени Шкільної Ради. Усі ці події висвітлюються в шкільній газеті. До складу Ради входять лідери учнівських колективів. Учні беруть активну участь у плануванні роботи школи, прийнятті рішень, які стосуються їх життєдіяльності в школі.
У школі організовано волонтерський загін, до його складу входять учні 9-х класів. Учні допомагають людям похилого віку, ветеранам, збирають кошти коли проходять акції „Милосердя”, „Від серця до серця”.
За довгі роки в школі ввійшло в систему, що учні школи доглядають братську могилу загиблих воїнів.
Також у навчальному закладі організовано роботу загону „Помічники інспектора ДАІ”. Учні цього загону на виховних годинах проводять бесіди з учнями початкової школи, а також готують конкурси, вікторини на краще знання правил вуличного руху, техніки безпеки.
Значна увага приділяється екологічному вихованню. Учні школи беруть активну участь в акціях „Збережи ялинку” , „Галерея кімнатних рослин”, „Посади дерево” та "Птах року”.
Учні школи постійно беруть участь у конкурсах „Мої права”, „Мальовнича Україна”, „Об'єднаймося ж, брати мої!”, „Неосяжна моя Україна” та інших. Неодноразово стають призерами даних конкурсів. Учениця третього класу Липовенко Яна зайняла друге місце на обласному конкурсі «Я - Київщини гордість і надія». Також є учасниками та інтелектуальної гри „Ерудит” та КВК.
Важлива складова в системі виховної роботи школи - спортивно-масова робота. Це і зміцнення здоров'я дітей, і організація дозвілля шкільної молоді. Саме в спортивних змаганнях виявляється прагнення до перемоги, зміцнюється дух юної особистості, що формується.
Працюють клуби по інтересах: «Інтелектуал», «Правознавець» членами яких є учні старших класів.
Учні школи беруть участь у Всеукраїнських учнівських олімпіадах, займають призові місця, у Всеукраїнському конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт учнів-членів НТУ МАН України.
У школі розроблена і діє програма „Обдаровані діти”, постійно поновлюється банк даних обдарованих дітей. Результативною є робота педагогічного колективу з обдарованими школярами, відбувається підготовка учнів до участі в конкурсах різних рівнів та олімпіад.
Вдосконалення виховного процесу в навчальному закладі триває безперервно. Форми і методи виховної роботи визначаються на діагностичній основі, є різноманітними (тренінги, лекції, бесіди, години спілкування, круглі столи, семінари тощо).
Не стоять осторонь виховного процесу і вчителі-предметники. „Виховувати - навчаючи” - за таким девізом працює більшість вчителів школи.
Класні керівники активно використовують у своїй роботі тренінги, комунікативні ігри, години спілкування і розвитку. Це все збагачує виховний процес, сприяє підвищенню його ефективності.
Класні керівники працюють за адаптованими виховними програмами: 1-4 кл. - „Паростки надії”, 5–9 класи - „Ключі до успіху”, 10, 11 клас «Виховання культури особистості».
План виховної роботи заступника директора з ВР складено по розділах: морально-правове виховання, превентивне виховання, формування позитивних звичок, пізнавальна діяльність, художня діяльність і естетичне виховання, трудова діяльність, спортивна діяльність, робота з батьками.
Методоб’єднання класних керівників працюють над проблемою: «Морально-духовний розвиток та соціалізація особистості через організацію особистісно-орієнтованого креативного простору». Аналіз роботи методичного об'єднання за минулий рік показав, що посилились увага до виховної та розвивальної функції навчання, до пошуку його ефективних форм і методів. Засідання методоб’єднання проводиться 1 раз на місяць. Основні питання, які розглядаються на засіданнях МО пов'язані з виховною роботою. Це : схема аналізу, планування й організація роботи з батьками, про результати виховної роботи, проведення шкільного етапу конкурсу „Класний керівник", співпраця школи та інших соціальних інститутів у превентивному вихованні учнів, аналіз стану дитячого травматизму, практикум для класних керівників щодо вивчення способу розв'язання проблемних ситуацій, використання новітніх технологій у виховній роботі, обмін досвідом та ін.
У школі проводиться моніторинг рівня вихованості школярів.
Педагоги школи сприяють розвиткові різноманітних форм діяльності, організації масових шкільних заходів: концерти, виставки творчих робіт і малюнків, конкурси, екскурсії, свята, чемпіонати з інтелектуальних ігор, спортивні свята, зустрічі з цікавими людьми.
У реалізації завдань виховної роботи школи беруть активну участь вчителі, учні, їх батьки, представники громадськості.
Результатом роботи школи є випускник, в якого сформовано рівень соціальної зрілості, достатньої для забезпечення його автономності та самостійності у різноманітних сферах життєдіяльності. Здорова (фізично, психічно, духовно), компетентна, соціально-адаптована та творча особистість, з розвиненою потребою у самореалізації та самовдосконаленні.
 
 
Статистика
счетчик посещений
Пошук...
смт. Рокитне 
Канікули...
Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання
Календар
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Архів матеріалів